Mitt liv , mina regler

Alla inlägg under december 2011

...

Av Emelie - 26 december 2011 17:15

hejsan inte orkat blogga

men fick ett par tröjor , smink , presentkort och sånt på julsfton

pallar inte lägga upp bilder

går as segt 0.o

vet ngn varför? iblande går det inte ens att lägga in bilder så lång tid tar det 0.o

I A F...

 hoppas ni  har det bra ppussheejjjj<3


hade bara lust att lägga in ngn bild från min brors data   

Av Emelie - 24 december 2011 17:36

Hej ;@


är så arg fick en kommentar där det stog att jaa var ett failo min blogg sög &en massa sånt

ett tips !gillar ni inte bloggen så kolla inte på den om ni fattar va ja menar

nej det stog inget namn eller så på personen o.s.v

men tycker det är lågt att man skriver sånt bara för min header var ''liiten &man såg att det stog pizap'' 0.o?

iaf !!


lägger in va ja fick på bloggen sen ;D

KAAAAAAAAAAAANSKE bilder vi får se ...

tack för att ni läser bloggen, kram ;]


fin*/ful +kolla naglarna ;D  

Av Emelie - 24 december 2011 13:23

hej bloggläsare 

har varit hos kompis så har inte kunnat blogga,

när ja kom hem så funkade inte internet ;o


men idag är det JULAFTON :D

längtat sjukt mycket xd

var hos min morfar igår och fick lite paketer ,sterio,min åå sånt

bloggar mer imon &lägger ut lite bilder på de ja fått ;*


älskar er pusspuss


sen fick jag en fråga igår om mina intessen

jag kan börja med&säga att jag älskar att hålla på med

smink ,hår&sånt

&att rida , vara med kompisar,blogga , ha agility med mina hundar

och SÅKLAAART shoppa ;)

hoppas det räckte


GOD JUL ALLESAMMANS !<3

Av Emelie - 21 december 2011 19:12

W O W !

36 har kollat nu , hoppas det blir många fler

ni är bäst


'




Av Emelie - 21 december 2011 18:14

16 har kollat bloggen ida igen

asnice

;D

*BIIIIG SMILE *

fixat paketer &så , nyss slått in dom :D

JULLOV MORGON <3

bjuder pånågra bilder;D


 

Av Emelie - 21 december 2011 16:28

kan inte vänta^^

fått ett par frågor på min mail så här kommer dom 

tar fler ngn annan dag tror ja ;D



1. Var bor du?

svar: en bit utanför laholm , mer säger jag inte ;)


2. Har du några djur , isåfall vilka?

svar: ja det har ja, två hundar +två katter , :D


3. Var brukar du köpa dina kläder?

svar: olika , bik bok , cubus , h&m , gina tricot m.m


4. va har du för mobil?

svar: En Anio ( sony eriksson )


5. Har du systemkamera isf vilken,?

svar: Ja det har jag :D En Canon 550D ;*


6. Kommer du starta dagens Outfit?

svar: ja jag tror det , men det är helt upp till er om ni vill ha det eller inte..xd


7. Vem är roligast av dina vänner?

svar: måste nog säga min kompis therese <3 ^^


8. Vad gillar du för godis?

svar: inte så glad för godis längre ,ätit alledes för mycket , sen äcklade therese mig med klubbor i skolan och sa vad man kunde få av det så slutat äta klubbor nu .:D


9. Vilket är ditt favvoband?

svar: Dead by april , Jedward &lite andra :D

Av Emelie - 21 december 2011 12:38

chacha bloggen ;D

sitter med min kompis therese i skolan

sista gången vi ses tror ja ,iaf i skolan ;c

hon ska flytta till halmstad ;/

Skolan suger

städat skåpet som vi skulle göra &balablbalablababablaaa

vi började egentligen 12.15 men det blev ändrat till 13.00

asnice, skriver nog mer när ja kommer hem ;D

va ska ja mer skriva

juste !!

vi har typ 2-4 cm snö hemma kanske mer , riktigt niiiice ;*

3dagar kvar te julafton , taggad ;D

byebye <3


Av Emelie - 20 december 2011 17:50

Hej bloggen

äntligen börjar bloggen gå bättre

gått både bra&dåligt

men nu känns det iaf bättre

idag har redan 14 besöktt bloggen * BIG SMIILE *

ni får gärna tipsa andra om bloggen ..

funderar på att starta dagens outfit elr va säger ni?<3


Herrejävlar? 4dagar till julafton? w o w !

imorgon ska man handla paketer till mina vänner 

äta gröt i skolan &lata mig lite ;)

och såklart blogga :D

Om jag nu hinner


hoppas ni gillar bloggen , tipsa mig gärna på vad ja ska blogga om 

kommentera bloggen om tips eller emaila mig till emelie-lii@hotmail.com


puss på er , kommentera  , läs&följ <3













     



Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards