Mitt liv , mina regler

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Smile for me !?

Av Emelie - 27 maj 2012 20:01

Hejsan allihopa !

tbx till bloggplatsen igen , super !!! (Y)

vill gå i 5:an igen , var så söt då ;3


men iaf , glömde bort bloggplatsen helt&hållet

& började drf på devote..

men sen så kom jag på att jg hade på bloggplatsen & loggade in här & inte skrivit sen julas ,

herregud ! stackars er som försökt läsa min blog & allt 

och inte stått ett skit , hahaha ! awwe...

trololo...


+ FRÅGESTUND ! MAJLA ELLER SKRIV KOMENTAR ! :DDDDDDD :*** XD

+ har kort hår nu !!!


men nu ska jag försöka vara aktiv &så på bloggplatsen ,

skippar devote &är inne på bloggplatsen ist :*

men ! vill gärna ha tips på vad jag ska skriva om ..

ni kan maila mig på : emelie-lii@hotmail.com


i love me and myself..

lät lite epic men aja , ahahhahaha !

ibland så tkr jag om mig själv , & ibland inte ..

men ska iaf försöka duscha sen !

för att jag har skrapat upp min knäskål

så det är värsta såret som är varigt , & allt sånt !

kommer nog bli ett stort ärr..

en kan knappt gå , så blir ingen gympa imorgon ..

och vi som skulle ha vattenkrig på gympan ..

missar det roliga :c , men aja , kan se om jag får göra ngt annat

som inte är ansträngande elr så !..


nomnom..


KOMMER BILDER IMORGON !

på mina nya kläder som jag köpte på väla !

glömde ett par shorts från gina tricot , & en annan sak ,

men får tbx det på torsdag , kommer nog en outfit imorgon :D

på vad jag ska ha på mig ! :D


+ JEDWARD VANN EJ EUROVISION BUUU !!! :CCCCCC




kramis !

favvo bilder

 

 



       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 10 oktober 2012 19:51

Hejsan allesammans!:D<3   lyssnar på lite musik & ska snart sova. eller ja, jag ska sova men ska bara blogga lite snabbt cx mamma var på ullared idag, och handlade lite, men vi ska endå dit den 17 oktober.!((((: Känns redigt nice! ska göra...

Av Emelie - 10 oktober 2012 13:23

Hejsan allihopa! sitter i skolan & har biologi BLÖÖÖÖÖÖ!!!!! Jag pallar inte med att jobbamer... efter detta har vi matte, ännu värre xcc aja, man fårväl bita ihop!!! snart är det ju höstlov! och snart ska jag till ullared med johanna.. s...

Av Emelie - 6 oktober 2012 20:21


hejsan svejsan i stugan eller vad man skriver.. Sitteroch dunkar musik med pepsi, ostbågar & några ljus.. (; Känns riktigt härligt !   iaf !!!!!!!!!!!!!   förlåt för att inte bloggat, men har varit med kompis& har inte pallat.. som vanl...

Av Emelie - 4 oktober 2012 19:00

SHO! Har fotat nu såhär kommer några bilder ! xdddd   Blev ganska nöjd ! fotade även mitt rum ! ;*   + en outfit för dagen !   händer just nu? sitter och myser framför mw2 med en kopp varm choklad & musik ! imorgon är det fredag ...

Av Emelie - 4 oktober 2012 17:03

Hejsan ! Ska snart gå ut & ta några foton och se om jag får några snygga bilder ! hahaha, Ganska mulet väder tråkigt nog ! ;[[[ vill ha viiinnteeer ! det är så mysigt & jag fyller år då + att det är JUULAAFTOON ! XDD Jag äääälskar julafton ^^ ...

Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards