Mitt liv , mina regler

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie - 28 maj 2012 07:42

hejsan allihopa !

måndag idag :c

tråkigt , vill ej till skolan , ska nog köpa

macka o sånt i skolan .. :)

götti götti..


kan inte schemat utantill , men tror det ser ut såhär


svenska

gympa ( kan ej vara med på

so


mat/rast


Sen kan jag inte mer XDD



men här kommer dagens outfit !

Tröja = JC

Shorts = New Yorker


kramizz


 

Av Emelie - 27 maj 2012 20:01

Hejsan allihopa !

tbx till bloggplatsen igen , super !!! (Y)

vill gå i 5:an igen , var så söt då ;3


men iaf , glömde bort bloggplatsen helt&hållet

& började drf på devote..

men sen så kom jag på att jg hade på bloggplatsen & loggade in här & inte skrivit sen julas ,

herregud ! stackars er som försökt läsa min blog & allt 

och inte stått ett skit , hahaha ! awwe...

trololo...


+ FRÅGESTUND ! MAJLA ELLER SKRIV KOMENTAR ! :DDDDDDD :*** XD

+ har kort hår nu !!!


men nu ska jag försöka vara aktiv &så på bloggplatsen ,

skippar devote &är inne på bloggplatsen ist :*

men ! vill gärna ha tips på vad jag ska skriva om ..

ni kan maila mig på : emelie-lii@hotmail.com


i love me and myself..

lät lite epic men aja , ahahhahaha !

ibland så tkr jag om mig själv , & ibland inte ..

men ska iaf försöka duscha sen !

för att jag har skrapat upp min knäskål

så det är värsta såret som är varigt , & allt sånt !

kommer nog bli ett stort ärr..

en kan knappt gå , så blir ingen gympa imorgon ..

och vi som skulle ha vattenkrig på gympan ..

missar det roliga :c , men aja , kan se om jag får göra ngt annat

som inte är ansträngande elr så !..


nomnom..


KOMMER BILDER IMORGON !

på mina nya kläder som jag köpte på väla !

glömde ett par shorts från gina tricot , & en annan sak ,

men får tbx det på torsdag , kommer nog en outfit imorgon :D

på vad jag ska ha på mig ! :D


+ JEDWARD VANN EJ EUROVISION BUUU !!! :CCCCCC




kramis !

favvo bilder

 

 



       

Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards