Mitt liv , mina regler

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emelie - 1 oktober 2012 19:50

Hejsan svejsan alla bloggläsare !

tror jag ska till skolan imon, blöööööö!

jag orkar verkligen inte, vill bara vara hemma & spela Mw2 ;cc

Ska nog köpa Amnesia förresten , WIPPIIKAJJEEEJ !

xdddddd..


hööhö.


nejmen ska göra önskelista & sen så ska jag spela Mw2 xd

Jag älskar det, som mest har jag nog fått typ 16kills eller ngt , men jag blir bättre &bättre :DD

Just nu sitter jag och lyssnar på musik,är inne på bloggplatsen & fb !:D


Funderade på att ha frågestund snart !

vad tycker ni!? xd


Aja ska redigera lite bilder nu hehe .. xd

lite&lite, ett par stycken !(:

Men jag stör mig på att min lila slinga i håret håller på att gå bort, wääää... 


Hehehhehe !!

Aja , bloggar mer imorgon !!



bild på mitt hår !!!!:DDDDDDDDD

blev skit nöjd xdd

 



Av Emelie - 1 oktober 2012 12:19

Hejsan bloggen !


känner mig väldigt degig & seg idag ! huvudet bultar

& har ont i magen & är yr, blöööööö xdddd...

Kollar på tv & ska snart göra varm choklad eller ngt gott & dricka !!

Heehheh, första oktober idag , wippiiii!!!

fyller år om 1 månad !((((:

den 28 november xdd..


Längtar enoooooormt mycket !

har brunt hår & en lila slinga i mitt  hår just nu xdd

har ju somsagt inte bloggat på ett tag så !

Måste duscha sen, segt.. gillar bara att bada nästan !!!xd


men ska ta lite samarin & en huvudvärkstablett nu , bloggar senare !



hejdåå xdd ^^


 


Tidigare månad - Senare månad

Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards