Mitt liv , mina regler

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Emelie - 3 oktober 2012 20:51

Hejsan svejsan !


Dagen var helt okej, ganska chilla lektoner !

på so,n har vi ngt om att rita tidningar ,skriva artiklar osv , PAAAAALLLLLAA ;CCC XDD

innan jag ska gå&lägga mig så ska jag spela MW2 ! XDDD

det är fett kul!!!!!!

Just nu är klockan * springa ner & kolla*

*upp*


20.53 !

klockan är lite dampig på min laptop,råkat skriva in fel elr ngt !! ddddddxxx

Hehheheh, iallafall, städat & fixat lite i mitt rum, känns suuuppppeeer bra !

ska till ullared den 24 oktober, kan inte sluta tänka på det xddd

varför? FÖR JAG SKA ÄÄÄNTLIGEN FÅ HANDLA ALLT JAG BEHÖVER!

ny mascara, saker till hyn , halsband/armband, parfym, kläder , headset , underkläder , ljus (L)(L)

Och en plattång , säkert mycket mer , hehe när man är med mig får man gå länge

jag bokstavligtalat ÄÄÄÄÄÄLSKAR att shoppa hiihihi, en del av mig typ !!


iaf ! tänkte skriva lite saker..


1. Vi säljer kakor just nu & salami ( asdyrt med salami -.--)


2. Vi har utvecklingsamtal efet höstlovet !( hoppas på bra betyg får navelpiercing då xddd


3. Jag är trött (a'


4. Jag gillar någon hehe (a'


5. Jag ÄÄÄÄLSKAR att baka ! xddd


hahahahha , vet inte varför jag skrev det men whatever ! hih!!

men ska spela nu & logga ut från fb, hejdå '!! xd

Tidigare månad - Senare månad

Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards