Mitt liv , mina regler

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emelie - 4 oktober 2012 19:00

SHO!


Har fotat nu såhär kommer några bilder !

xdddd


Blev ganska nöjd !

fotade även mitt rum !

;*


+ en outfit för dagen !


händer just nu? sitter och myser framför mw2 med en kopp varm choklad & musik ! imorgon är det fredag ,ÄNTLIGEN !


               

Av Emelie - 4 oktober 2012 17:03

Hejsan !

Ska snart gå ut & ta några foton och se om jag får några snygga bilder ! hahaha, Ganska mulet väder tråkigt nog ! ;[[[

vill ha viiinnteeer ! det är så mysigt & jag fyller år då + att det är JUULAAFTOON ! XDD

Jag äääälskar julafton ^^

Heheheh, men iallafall ! sen ska jag spela mw2 ääända tills jag ska gå&lägga mig hihihihi..

Jag ällskkkaaar mw2, det går bara bättre &bättre, hade typ 2 kills innan nu har jag 19 typ!

känns AWWWESOME ! ;*



Kommer ladda upp bilderna på bloggen , JIPPI KA YEEEEEEY !XDDD

Redigt kallt idag, på vintern är det liksom skönt kallt väder.

men på hösten är det kallt& blåsigt ( det är värre ) tycker jag xdxddxd


Kommer även fota mitt rum idag , om hur jag 'fixat det'

men det blir när det börjat mörkna , mysigast då ;)))

hihihi..

men aop ! ska iaf ta bilder nu , så !

ha det bra!<3


 



Tidigare månad - Senare månad

Hejsan ;) jag emelie

 

Presentation

kOmMeNtErA bloggen ;c?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Halloooj ;*

hej bloggen

jag är en tjej på 13 år

som älskar att shoppa , sminka sig , vara med kompisarna,rida &mycket mer :D

jag bor en bit utanför laholm

och min e-mail är emelie-lii@hotmail.com 

äckliga personer blockeras&tas bort direkt från min hotmail/msn

jag älskar att ta bilder

på naturen ;)

Hoppas ni kommenterar

&följer bloggen

så gör jag samma med eran ;D

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards